UWAGA! Dołącz do nowej grupy Kraków - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Ostatni Dzień na Badanie Satysfakcji Klientów w Krakowskich Urzędach

Dawid Wilk

Dawid Wilk


Urząd Miasta Krakowa zakończył badanie satysfakcji klientów, które trwało do 31 października. Celem akcji była ocena jakości usług świadczonych przez urzędników. Zbadano odczucia tysiąca losowo wybranych respondentów, którzy załatwiali swoje sprawy w urzędach. Prezydent miasta podkreślił znaczenie opinii mieszkańców dla dalszego doskonalenia obsługi.

Badanie satysfakcji zostało przeprowadzone w formie stacjonarnej oraz online. Część stacjonarna trwała do 14 października, natomiast ankiety elektroniczne były dostępne do końca miesiąca. Respondenci mogli brać udział w wywiadach bezpośrednich w 20 lokalizacjach Urzędu Miasta Krakowa, gdzie pracownicy zewnętrznej firmy anonimowo zbierali ich opinie i komentarze na temat obsługi. Uczestników badania zapraszano do rozmowy po zakończeniu wizyty w urzędzie.

Wyniki badania będą miały kluczowe znaczenie dla działań mających na celu poprawę jakości usług. W ubiegłym roku na podstawie analiz z tego typu badania wdrożono szereg usprawnień. Wśród działań można wymienić m.in. zwiększenie liczby pracowników do obsługi klientów, poprawę komunikacji telefonicznej oraz przemyślenie and usprawnienie działania systemu kolejkowego. Dodatkowo, zrealizowano modernizację strony internetowej krakow.pl, co miało na celu ułatwienie mieszkańcom dostępu do informacji oraz przyspieszenie ładowania strony.

Źródło: Urząd Miasta Kraków


Oceń: Ostatni Dzień na Badanie Satysfakcji Klientów w Krakowskich Urzędach

Średnia ocena:4.84 Liczba ocen:25


Zobacz Także