UWAGA! Dołącz do nowej grupy Kraków - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Jak parasole gastronomiczne wpływają na wizerunek restauracji?


Parasole gastronomiczne to nie tylko ochrona przed słońcem, ale również istotny element wizerunkowy każdej restauracji. W dobie ostrej konkurencji o uwagę klientów, te niepozorne elementy wyposażenia stają się mocnym narzędziem marketingowym, które buduje pierwszą linię komunikacji wizualnej z potencjalnymi klientami. Jak parasole wpływają na wizerunek Twojego lokalu i dlaczego warto w nie zainwestować? Tego dowiesz się z poniższego artykułu.

Pierwsze wrażenie ma znaczenie

Aktualnie żyjemy w świecie, w którym każdy Twój konkurent walczy o uwagę klienta. Tak, Twojego klienta. Nie możesz pozwolić sobie na bylejakość w komunikacji wizualnej Twojej restauracji. Liczy się każdy szczegół. Od logotypu, przez kolorystykę, aż po takie narzędzia, które często są niedoceniane, czyli… Parasole reklamowe z nadrukiem dla restauracji.

Parasol firmowy zdawać by się mogło, że ma spełniać tylko jedno zadanie. Chronić przed słońcem w upalne dni. No właśnie nie tylko. Parasol gastronomiczny to wizytówka Twojej restauracji. Duża wizytówka. Często kiedy przechodzisz latem przez rynek, dostrzegasz go. Choćby podświadomie, ale już ziarenko zostało zasiane. Zapamiętujesz kolory, nazwę lokalu a może i charakterystyczne hasło. Gdy przychodzi moment, żeby wybrać lokal na kolację z rodziną, właśnie ta restauracja wraca do głowy jako pierwsza. Bo była widoczna. Bo się wyróżnia. Bo zrobiła pierwsze wrażenie.

parasol-rekamowy-mitko.jpg

Parasol gastronomiczny nadaje charakter lokalowi

Wyobraź sobie ciepłe popołudnie. Ulica tętni życiem. Nagle coś przyciąga Twój wzrok. Może to delikatnie falująca tkanina parasola nad stolikiem z kawiarni? Może jego kolor? A może całkowity wygląd?

To nie przypadkowe działanie. Parasol to część opowieści. Można nawet powiedzieć, że to przedłużenie charakteru miejsca, w którym właściciel zostawił cząstkę siebie. Parasol potrafi wiele powiedzieć. Jeszcze zanim klient usiądzie przy stoliku.

Żyjemy w czasach, gdzie każdy detal ma znaczenie. Klimat lokalu buduje się nie tylko smakiem, ale i atmosferą. Może to czas, by spojrzeć na parasol jak na część scenografii?

Widoczność z ulicy i przyciąganie spojrzeń potencjalnych klientów

Pomyśl tylko, idziesz ulicą głodny. Nie wiesz, gdzie wpaść na lunch, a tu nagle rzuca Ci się w oczy charakterystyczny parasol nad ogródkiem jakiejś knajpki. I już wiesz, gdzie spędzisz najbliższą godzinę.

No bo umówmy się, nikt nie czyta wszystkich szyldów i menu wystawionych na ulicy. Pierwsza decyzja to często “o, tam wygląda fajnie”. A za to “fajnie” w dużej mierze odpowiada właśnie parasol.

Zmiana parasoli to też świetny sposób na odświeżenie wizerunku. Ludzie, którzy codziennie mijają lokal, nagle zauważają: „O, coś się zmieniło!” I znowu mają powód, żeby wpaść.

parasole-reklamowe.jpg

Parasole = komfort klienta. Komfort klienta = dobry PR restauracji.

Parasole to coś więcej niż praktyczne wyposażenie. To wyraz troski. Można powiedzieć, że to sygnał, który informuje klienta, że u nas może usiąść wygodnie i odpocząć w cieniu popijając ulubione latte lub piwo. To też budowa doświadczeń klienta, od kuchni po wygląd i przestrzeń lokalu.

Komfort klienta nie kończy się na smaku dnia. On zaczyna się od atmosfery, od detali, które pokazują, że myślisz o wszystkim. Parasole są jednym z tych detali. Niepozornych, ale znaczących. Bo klient, który czuje się dobrze, nie tylko wróci. On wybierze kolejny raz ten lokal i przyjdzie ze znajomymi, lub rodziną.

W świecie opinii online, zdjęć na Instagramie i poleceń wśród znajomych, dobre doświadczenie to najlepsza reklama. A komfort? To waluta, którą płaci się za lojalność i dobre słowo.

Warto spojrzeć na parasol nie tylko jako ochronę przed słońcem, ale jako narzędzie PR-u. To taki cichy ambasador marki.

Sprawdź parasole reklamowe, które przewyższą Twoje oczekiwania na stronie MITKO.


Oceń: Jak parasole gastronomiczne wpływają na wizerunek restauracji?

Średnia ocena:4.79 Liczba ocen:17